İzmir temsilcisi Göztepe, öğrencilere bir sürpriz yaşattı. Fahrettin Altay Meydanı’nda “Karneni Getir, Hediyeni Götür” etkinliği düzenlendi.
Öğrencilere karne hediyesi vermek amacıyla başlatılan uygulamanın ilk durağı Fahrettin Altay Meydanı oldu. Meydanda yapılan etkinliğe, öğrenciler karneleriyle birlikte geldi. Meydanda etkinlik kapsamında eğlenceli aktiviteler ve çeşitli oyunlar oynandı.
Kulübün maskotu Kanka da bu etkinliğe katılıp çocuklarla fotoğraf çektirdi.
Etkinlik; 27 Haziran’da Konak Meydanı’nda, 28 Haziran’da Optimum AVM Açık Otoparkı'nda devam edecek.
Kaynak: AA



