Buca Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde huzur ve düzeni sağlamak amacıyla yürüttüğü denetimleri aralıksız sürdürüyor. Kent estetiğini bozan ve yayaların geçişini engelleyen unsurlara karşı harekete geçen ekipler, son olarak Kozağaç Mahallesi’nde kapsamlı bir çalışma gerçekleştirdi. Özellikle yayaların kullanımına ayrılan kaldırımların esnaf tarafından işgal edilmesine yönelik gelen şikayetleri değerlendiren ekipler, 220 Sokak üzerinde detaylı bir çalışma yaptı.
KALDIRIM İŞGALCİLERİNE CEZAİ İŞLEM UYGULANDI
Yapılan denetimlerde, uyarılara rağmen kaldırım işgaliyesine devam eden, yaya geçişini zorlaştıran işletme ve kişilere cezai işlem uygulandı. Kaldırımları kapatan ve kurallara aykırı şekilde konuşlandırılan malzemelere ekiplerce el konulurken, cadde ve sokaklar yayalar için daha güvenli hale getirildi.





