Selçuk Belediyesi elinde bulunan araç ve iş makinelerini satışa çıkardı. Belediye, elinde bulunan 22 aracı ihaleyle satışa çıkaracağını duyurdu.
Satışa çıkarılacak araçların 7’sinin motosiklet, 4’ünün iş makinesi, 4’ünün traktör, 2’sinin otomobil, 3’ünün kamyonet ve 2’sinin kamyon olduğu belirtildi.1 kamyonet ve 1 iş makinesinin çalışmadığı, diğer 20 aracın ise faal olduğu ifade edildi.
Satıştan belediyenin kasasına toplam 4 milyon 484 bin TL gireceği ifade edildi.
Satışı tek tek yapılacak araçların ihalesinin 13 – 14 ve 16 Temmuz tarihlerinde Selçuk Belediyesi Hizmet Binası’nda yapılacağı belirtildi.
Muhabir: ENES GÜRSOY NERGİZ





