Arda Güler: İyi oynamadık ne söyleseler haklılar
Arda Güler: İyi oynamadık ne söyleseler haklılar
İçeriği Görüntüle

Eski Milli Futbolcu Nihat Kahveci, 2026 Dünya Kupası’na erken veda eden Milli Takım hakkında açıklamalarda bulundu.

Sporx’in haberine göre; turnuvanın Milli Takım için son maçında ABD karşısında 3-2’lik galibiyetin ardından açıklamalarda bulunan Kahveci, A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella’ya yüklendi.

Kahveci, “Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım! Hak ediyor. Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Fatih Terim hoca bunu dedi, bunu dedi... Onu aradım bunu aramadım... Dünya Kupası'nı kazanırız, kazanmaya gidiyoruz... En karakterli jenerasyon... 62 şut attık... Kader kısmet, Allah nasip etmedi... Nedir bu kadar açıklama ya! Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede! Sabah 4'te 5'te 6'da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler! Yeter abi! Buradan girmesin bana. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip insanlara laf söylemesin” açıklamalarında bulundu.

Kaynak: HABER MERKEZİ