Olay, İstanbul Eyüpsultan'da bir pastanede meydana geldi. Pastanede karbonmonoksit gazı zehirlenmesi şüphesiyle 6 kişi hastaneye kaldırıldı. Eyüpsultan Yeni Mahalle Reşadiye Caddesi'ndeki bir pastanede oturan bazı müşterilerin rahatsızlanması üzerine iş yerine sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık görevlilerinin iş yerinde gaz kokusu alması nedeniyle itfaiye, polis ve doğal gaz firması ekiplerine haber verildi.
EKİPLER MÜDAHALE ETTİ
Pastanedeki 6 kişi, sağlık ekiplerince karbonmonoksit gazından zehirlendikleri şüphesiyle ambulanslarla hastaneye kaldırıldı. Ekipler, pastanenin bulunduğu 4 katlı binayı boşaltarak, çevrede önlem aldı. Doğal gaz firması ile itfaiye ekiplerinin iş yerindeki çalışması sürüyor.




