Sıdıka Rodop Anadolu Lisesi’nin 12. sınıf öğrencileri, YKS sonrası öğretmenleriyle birlikte Bornova Belediyesi’nin Ergene Mahallesi’nde açtığı Gülşah Durbay Gençlik Merkezi’ni ziyaret etti. Belediye Başkanı Ömer Eşki ile bir araya gelen öğrenciler, 3D printer atölyesi ve çalışma alanları gibi teknolojik ve sosyal imkanları yerinde inceledi.

“GÜLŞAH DURBAY’IN YARIM KALAN HAYALLERİNİ, DAYANIŞMA RUHUYLA YAŞATACAĞIZ”

Merkezi gezdirdiği gençlerle sohbet eden Eşki, merkezin gençlerin enerjisiyle büyüyeceğini belirterek, "Gülşah Durbay’ın yarım kalan hayallerini, bugün burada sizlerin üreteceği projeler ve dayanışma ruhuyla yaşatacağız" dedi.

Merkezin sunduklarından memnun kalan öğrenciler, üyeliklerini gerçekleştirdi.

Bornova'da maç heyecanı: Kalpler Türkiye için atacak
Bornova'da maç heyecanı: Kalpler Türkiye için atacak
İçeriği Görüntüle

Kaynak: BORNOVA BELEDİYESİ BASIN BÜLTENİ