Galatasaray, Okan Buruk yönetiminde 2025 – 2026 sezonunu 77 puanla şampiyon olarak bitirdi. Galatasaray, bu şampiyonlukla beraber müzesindeki Süper Lig şampiyonluk kupasını 26’ya çıkardı.
Galatasaray’ın yaşadığı şampiyonluk kutlaması İzmir’deki dernekte sarı kırmızılıları yan yana getirdi. Şampiyonluk sebebiyle düzenlenen etkinlikte, etkinliğin en önemli misafirleri arasında Süper Lig kupası yer aldı. Kupa, derneğin İzmir’de açılan yenilenen lokaline getirildi. Kulüp üyeleri, kupayla beraber hatıra fotoğrafı çektirdi.
Yenilenen lokalin açılışından sonra üyeler, Cumhuriyet Meydanı’na çelenk bıraktı.
Gerçekleştirilen organizasyona Yönetim Kurulu Üyesi Bora Bahçetepe, Sportif A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi Niyazi Yelkencioğlu, kulüp üyelerimiz, Galatasaray Lisesi Müdürü Prof. Dr. Mustafa Reşat Dabak, Galatasaraylılar Derneği Başkan Vekili Ufuk Kaya ve dernek üyeleri katıldı.





