Çiğli Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlikte, Evka 6’da bir araya gelen vatandaşlar temiz hava eşliğinde yürüyüş yaparak hem spor yaptı hem de keyifli vakit geçirdi.

Çiğli'de temizlikte yeni dönem: Ot biçme robotu sahaya indi
Çiğli'de temizlikte yeni dönem: Ot biçme robotu sahaya indi
İçeriği Görüntüle

YILDIZ: SAĞLIKLI YAŞAM VE BİRLİK İÇİN DOĞADA BULUŞTUK

Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, doğayla iç içe geçirilen bu tür organizasyonların önemine vurgu yaptı. Başkan Yıldız, “Hemşehrilerimizle birlikte doğanın güzelliklerini paylaşmanın mutluluğunu yaşadık. Sağlıklı yaşamı destekleyen etkinliklerimizi artırarak Çiğli’de birlik ve beraberlik ruhunu daha da güçlendirmeye devam edeceğiz. Katılım sağlayan tüm komşularımıza teşekkür ediyorum” dedi.

Kaynak: ÇİĞLİ BELEDİYESİ