Bornova Belediyesi tarafından Sayra & Çınar Vakfı ve Radikal Okulları iş birliğiyle düzenlenen "Hoş Geldin Yaz 2. Çocuk Şenliği", Bornova Büyükpark'ta binlerce çocuk ve ailesinin katılımıyla gerçekleşti. Okulların kapanmasıyla yaz tatiline giren minikler, hazırlanan alanlarda eğlenerek yaza "merhaba" dedi.
Etkinlik kapsamında, macera parkurları, DJ performansı ve sahne şovları gerçekleşti.
“ÇOCUKLARIMI İÇİN DAHA YEŞİL, DAHA NEŞELİ BİR KENT”
Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, etkinliğe dair “Bütün parklar, bütün bu oyun alanları sizlerin. Sizlerden tek isteğimiz; etrafınızdaki tüm olumsuzluklara kulaklarınızı tıkayıp, bu yaz sadece eğlenmeniz, arkadaşlarınızla güzel dostluklar kurmanız ve tatilin tadını çıkarmanızdır. Bornova’yı çocuklarımız için çok daha yeşil, çok daha neşeli bir kent haline getirmeye kararlılıkla devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.



