banner144
CHP'nin Menemen Belediye Başkan Adayı kim olmalı?
CHP'nin Menemen Belediye Başkan Adayı kim olmalı?
SİTENE EKLE

Aşağıdaki kodu kopyalayıp sitenize ekleyebilirsiniz:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Menemen Aşığı 2019-01-02 20:14:53

Emin olun ÖMER GÜNEY Menemen İçin Biçilmiş kaptan
ÖMER GÜNEY'LE Menemen Halkı Kazanacak.
Beklenilen Güneş ÖMER GÜNEY'LE Martta Doğacak.

***********MARTIN SONU BAHAR************

Avatar
isimsiz 2018-12-31 00:50:38

Menemen'in sokaklarını karış karış gezen,sıkmadık el,çalmadık kapı bırakmayan sadece seçim zamanı sokağa çıkanlardan olmayan,her gün her saat Menemen'de halkıyla iç içe olan Sayın ALİ KEMAL ELİTAŞ belediye başkanlığı için biçilmiş kaftandır. İdareciliği bilen,örgütü çok iyi tanıyan,girdiği ön seçimde bile Menemen'de birinci çıkma başarısını gösteren birisidir. Menemen'in ve Cumhuriyet Halk Partisi'nin öz evladıdır,aday gösterilir ise diğer partilerden oy alma potansiyeli en yüksek adaydır. Menemen'de rekor oy ile seçilir. Ayrıca şu an ki belediye başkanı Tahir Şahin'in kendisine rakip gördüğü tek adaydır,sıkı adamdır. Ali Kemal Elitaş dışındaki adaylar(şu an ki belediye başkanı da dahil) 24 Haziran'da bile ilçe binasında yok iken Ali Kemal Elitaş CHP adına Menemen YSK önünde halkının oylarına sahip çıkmıştır. Desteğimiz kendisinedir,başarılar diliyorum. Yolu açık olsun,Allah yardımcısı olsun.

Avatar
Nejat TOSCALI 2018-12-31 00:13:56

MENEMEN 'in her türlü sorununu bilen ve çözebilecek bir arkadaşımız Sayın ÖMER GÜNEY. Herşeyi ile destekliyoruz. Kalbimiz onunla atıyor.

Misafir Avatar
Mert özdemir 2019-01-01 20:41:51 @Nejat TOSCALI

Menemene çalışkanlıgıyla ve dürüstlüğüyle mesleği gereği en iyi HİZMET ve PROJELERİYLE MENEMENİ en yukarı taşıyacak ADAYDIR. ÖMER GÜNEY

Beğenmedim! (3)
Avatar
menemenli 2019-01-01 14:08:42

Menemen tek değiştirecek aday Ömer GÜNEY Menemenin en güçlü adayı olarak görüyorum bence aday artık Ömer GÜNEY diğer rakipleinden de daha üsütün birisidir ..BAŞKAN ÖMER GÜNEY

Avatar
Cengiz ALPTÜRK 2019-01-01 15:25:25

Ömer GÜNEY kendisini kentine ve hizmete adamış çok dürüst bir siyasetçidir.. Zaten bu yüzden Menemende çok sevilmektedir. Diğer adaylar gibi ne menemene yabancıdır başka yerlerde yaşar; doğma büyüme Menemenlidir.. ne de dönemi geldiğinde hem milletvekilliğine hem ilçe başkanlığına hem belediyeye aday olarak her koltuğa atlamıştır.. Şehri için vekil adaylarının arkasında partisi için ilçe başkanı adayının arkasında durmuş kendine hizmet için sadece belediye başkanlığını hedef koymuştur. 3 dönemdir bu böyledir ve mevcut başkanın devam etmesiyle de onun da arkasında durup Menemen için çalışmaya devam etmiştir. Ancak artık Tahir Başkanımızında yorulmasıyla genç vizyon sahibi bir mühendis olarak sırası gelmiş hizmete hazırdır. Hakkında tek kötü yorum duyamazsınız kişiliğine siyasi geçmişine dair.. doğma büyüme Menemenliler olarak inanıyoruz güveniyoruz Başkanımız ol istiyoruz.

Avatar
Can AKDOĞAN 2018-12-31 12:41:00

Şimdi burda bazı arkadaşlar halk desteğini alamayınca o kızgınlıkla yorumlarda saldırıya geçmişler..üzülüyoruz tabi..A. Kemal Elitaş dışında kimse oy yok diyen partililikten ve örgüt bilincinden uzak insanlar da var, Öner Güneyin desteğiyle Önseçimde birinci olan A.Kemal Elitaşı diğer adayların ve partinin üstüne koyanlar da..Mevcut belediye başkanımızı bile karalayacak noktaya gelmişler.. siz zaten partimize oy vermeyin bi aday üzerinden Chp li olmayın istemeyiz.. istemediğiniz aday olmadığında saldırıya geçecekseniz böyle.. Ben şahsım adına en kabiliyetli mühendis kimliğiyle vizyon sahibi menemeni geliştirecek adayın doğma biyüme Menemenimizin çocuğu olan Ömer Güney olduğunu düşünüyorum, ancak partimiz kimi layık gösterirse ardından da tek vücut gideriz..3 seçimdir en güçlü aday adayı olan Ömer Güneye, tanınmayıp da fırsattan istifade aday oldu diyen cahiller de yorum yazmış, tüm Menemenlide, her partide karşılığı olan,rekor oy alabilcek tek adaydır kendisi, Allah yolunu açık etsin..

Avatar